Akuta frågor du önskar få svar på?!

Nu kan du ringa mig på min alldeles egna tarotlinje, HELENAS LINJE

 Där får du svar direkt och du kan ställa frågor som rör ditt kärleksliv/relationer
/familj, arbete, ekonomi, hälsa, resor, personlig och andlig utveckling
.
Jag svarar dig även på frågor som rör andevärlden - om det t ex
är någon du önskar komma i kontakt med som gått bort.
Jag kan känna in dina tidigare liv, vem eller vilka dina guider
är och vad som är din livsuppgift.

Du är varmt välkommen att ringa mig på linjen!


Du når mig lättast:

 Måndagar och onsdagar kl. 9-15

Tisdagar kl. 9-13 & 19-24.

Söndagkvällar kl. 18-24.


Numret till Helenas Linje:


0939-208 99 99


OBS! Samtalstaxa 19,80:-/min


Kommentarer
Postat av: ardiana

vad duktig du är som skrivit i bloggen gumman

2011-06-19 @ 19:39:25
URL: http://ardiana.blogg.se/
Postat av: Helena Bengtsson

Ja, det var ju hög tid att ta tag i det ;) Tusen tack för du gjorde denna bloggsida åt mig Ardiana! :)



Kram!!

2011-08-17 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0