Distanskurser med start hösten 2011

NY DISTANSKURS I HEALING & MEDIALITET MED START I HÖST!!!

Denna kurs kommer jag att återigen hålla när det finns några intresserade, för att jag ska köra igång kursen krävs minst två deltagare. I denna distanskurs får du verktyg för att arbeta med din egen personliga utveckling samt att kunna utöva healing - till dig själv och andra - samt att öva upp dina mediala förmågor. Kursen tar upp ämnen som djurkommunikation, tidigare liv, karma, själsfränder/tvillingsjälar, hur man skapar kontakt med sina vägledare och guider, hur man gör en auraläsning och ger healing på distans och i möte med en klient samt hur du genomför en medial sittning med klient. Klientbemötande och ansvar som healer/medium ingår även i kursen som är en grundkurs i healing & medialitet. För att arbeta proffesionellt med klienter rekommenderar jag att man även går min fördjupningskurs. 

Kursen är uppdelad på fyra kursbrev med två veckors mellanrum. Vilket innebär att kursen pågår i två månaders tid.

I kursen ingår att du vid fyra tillfällen får auraläsning + distanshealing av mig

*Priset för denna kurs är 2800:-



FÖRDJUPNINGSKURS I MEDIUMSKAP, TIDIGARE LIV & GUIDER
För dem som gått eller kommer att gå distanskursen i Healing & Medialitet, finns även denna fördjupningskurs. Jag rekommenderar att man går även denna kurs om man vill arbeta proffessionellt med att ta emot klienter för healing och medial sittning, vägledning. I denna kurs får man lära sig mer om att samarbeta med sina guider, det blir fler övningar med klienter, s k "sessioner" eller sittningar" och man kommer även att få lära sig hur man går tillväga när man känner in medialt eller gör regressioner till tidigare liv. Då kan du även ta emot klienter för tidigare liv-resor.

Kursen är uppdelad på fyra kursbrev med två veckors mellanrum. Vilket innebär att kursen pågår i två månaders tid.

I kursen ingår fyra sessioner med antingen healing och/eller tidigare liv-läsning utav mig!

* Priset för denna kurs är 2800:-



TAROTKURS!!! KURSSTART 1:A NOVEMBER
Jag har planer på att starta igång även en tarotkurs på distans. I denna kurs kommer att ingå tarotkortens historia och bakgrund. Jag kommer även att gå igenom Stora Arkanan och dessa korts betydelser, samt olika läggningar man kan göra. Du får övningar till varje delkurs (totalt fyra stycken) att genomföra. Tanken är att även senare ha en fortsättningskurs där jag även går igenom korten i den Lilla Arkanan.

Kursen är uppdelad på fyra kursbrev med två veckors mellanrum. Vilket innebär att kursen pågår i två månaders tid.

* Priset för denna kurs är 2000:-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0