Sittningar och behandlingar i Göteborg tisdag den 15:e november

Tisdagen den 15:e november finns jag på TEAM BEAUTY & SOUL i Göteborg.
Då tar jag emot för medial sittning, healing, regressionsterapi (tidigare liv),
tarot samt samtal och vägledning.

Du kan välja att förboka en tid, då mailar du mig på: [email protected]
eller så chansar du och kommer dit då jag har Drop In mellan de förbokade
kunderna.

Vill du förhandsboka en tid hos mig så når du mig lättast på  mailen:

[email protected]

eller ringer mig på:

0733-288 039

****************************************************************


På salongen finns också duktiga frisörer, ögonfransförlängare, massör,
manikyrister mm så kanske du vill passa på att få skämma bort dig lite extra?!

Du kan läsa mer om salongen och vilka som jobbar där samt vad de har att
erbjuda på deras hemsida:

http://www.beautyandsoulgoteborg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0